June 19, 2011

Selamat Hari Bapa

okay..sempena hari bapa ni...apa yang lu orang bagi dekat hero-hero lu orang?i mean bapak,ayah,daddy,babah,abah,papa dan macam-macam lagi panggilan untuk seorang ayah?gua tahun ni gua tak dapat bagi apa-apa sebab gua miskin..belum banyak duit nak belikan dia hadiah..insyaallah bila gua dah kerja nanti,gua nak belikan abah gua hummer sebijik..kihkihkih...tapi gua rasa bapak-bapak kita semua bukanlah materialistik rite?cukup sekadar ucapan yang boleh membuatkan hati mereka tersentuh dan terharu..mereka rasa diri mereka dihargai..ini video dari seorang member gua sempena hari bapa dan video ni ditujukan untuk bapanya..gua dengan dia sama-sama busking dekat tanjung dulu..dia rakam guna ompaq je..tapi quality owk..for sure..dikesempatan ini, gua nak ucapkan selamat hari bapa kat abah gua, Haji Eshak b. Hj. Abu Bakar..abah..gua sayeng loe banget...hhuhuhuhu.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like