June 27, 2011

Ballons Bed..Creative But Not Effective..

okay..sekarang gua nak post pasal satu creation yang memang-memang kreatif daripada YankoDesign dimana mereka menggunakan konsep fizik einstien untuk mencipta sebuah katil..LOL..WTH..mereka telah merekacipta sebuah katil yang menggunakan hydrogen,helium or nitrus oxide gases sebagai support..okay..actually mereka menggunakan konsep apungan..bukanlah mereka membuat kaki katil tersebut menggunakan gas tu..kalau macam tu einstien pun pening kepala..hahaha...in fact, all the ballons will glow in the dark..ini,,ini sangat WTF..ini nak tidurkan bayi boleh lah..kalau fatman macam gua macam mana nak terapung..memang melekat jela kat lantai sampai belon tu kecut..lebih baik gua beli tilam bujang tu,gua port betul-betul dekat depan tv 42 inci,cocok HDMI cable direct kat lappy,,lagi puas..LOL~~








via Yanko

2 comments:

Unknown said...

hahaha..ok a tuh.. lau aku ade 1 best jgk.he

luqman eshak said...

kalau ada satu??aku ingat kalau belon tu double pun belum tentu dapat angkat aku yang lightweight ni taw x??hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like