June 10, 2011

Christina Perri-Bang Bang Bang

sebelum gua nak pergi sembahyang jumaat ni..gua nak cerita sikit ni..gua malam-malam sebelum tidur memang gua akan remind balik apa yang gua dah buat satu hari..tapi dalam masa remind punya remind tuh..ada lah keluar  macam-macam benda gua nak post kat belog..tapi gua cakap buat esok lah..sebab dah pukul 4 am kan..memang tak laa..sampai besoknya(hari ini),gua mesti lupa apa benda yang gua nak post semalam..hahaha..sial gua cakap..ok lah..gua nak pergi berak kejap..lepas tu gua nak pergi mandi dan terus ke masjid..dalam masa gua berak tu gua akan pikir balik benda apa yang gua nak post kat belog semalam..hahaha..lu orang layan lah lagu ni from christina perri..bang3x!!hahaha..




the moral is..hidup tu jgn bertangguh la bro\sis..kita yang rugi taw..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like