June 5, 2011

Awesome Maddi Jane!!

lu orang kenal sama ini budak?



kalau lu orang tak kenal, gua nak cerita sikit ni..budak ni asal usa.. tempat dak bush duduk tu.. dia ni keja menyanyi je.. pastu letak video kat yutiub.. tapi.. gua nak cakap kat lu orang nih.. most of her video on yutiub are AWESOME!! u know why? pasal video dia sedap la.. setakat yang gua nengok la kan.. dia ada satu je kot lagu yang original.. i mean lagu sendiri la..yang lain semua dia cover lagu orang je.. tapi lagu orang yang dia cover tu sometimes gua dengar lagi sedap pulak lah dari original version(versi kilang).. hahaha... layan satu dua video budak nih..





lagi satu..


4 comments:

Unknown said...

best ah suare dy man mok..
chomel pon ye jgk.he

luqman eshak said...

haa..taw x pe..syok ark??aku jumpa video ni dua bulan lpas..baru tringat nak post kat belog..hehehe

Unknown said...

syok3~ hee tp btol la dy nyanyi ag best dr original. nak2 lagu price tag tuh.. :)

luqman eshak said...

haa...amek2x..amek kat utiub laa..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like