June 10, 2011

HAVOC!!!!!!!!!!!

hahahaha...x de havoc mana pon..td gua blogwalking kat alam maya ni kan..gua ada jumpa satu entry kat member gua punya blog..jac punya blog..tq jac!..gua baca punya baca..ada satu entry dia cerita pasal Cikgu Shida..lu orang kenal sape Cikgu Shida tu?slow lah lu orang ni..hari ahad ni tengok Nona..pukul 2..huh~


haha...now i have some bios for that Cikgu Shida..nama betul dia is Roshida bt. Abd. Aziz, born on April 21, 1972, personal Interests : CREATING OWN SELF MIMING CLIP VIDEOS,(this's the most important fact..LOL!) asal dari parit perak..(line-line mamat khalid jugak nih.."ape kome ce cite, ce cite..")


gua first time exposed pasal cerita cikgu shida ni kan..gua pun tak ingat lah..maybe masa gua dekat uitm dulu kot..gua pun tak sure laa...masa tu video cikgu shida yang paling top adalah dia mime lagu stacy,pakai buang..masa tu gua rasa dia ni macam bodoh je..masa tu video tu macam x de kick lagi..ye la..baru-baru lagikan..


tapi sekarang cikgu shida dah top dah..selepas dia buat macam-macam mime video..daripada lagu dalam negeri hingga lah ke luar negara..daripada lagu kalau berpacaran hinggalah kepada lagu waka-waka nyanyian syakira masa demam fifa kejap dulu..gua geram jugak ada orang nak jadi lagi femes dari gua ni..walupun gua admit gua memang tak femes pon..dan tak pernah femes pon..hahahaha...


hari tu gua ada jumpa cikgu shida ni..gua tanya lah dia.."cikgu shida, lu tak segan ke dengan apa yang lu buat ni?"tanya gua tenang sambil belakang tangan pegang batang besi..takut-takut cikgu shida melenting sebab bahasakan diri gua "lu-gua"..lalu cikgu shida jawab.."err..eh..luqie..sebenarnya, sebenarnya,.." gua terus tengking..dia mengigil lantas dia jawab.."saya memang bergurau macam ni luqie..family saya almost sume macam ni..jenis kepala gila-gila.."..gua syak cikgu shida dah takut dengan gua..gua jeling tajam..hahaha..(paragraph yang ni gua bohong lu orang je..)


ni gua nak post antara most early cikgu shida punya video..nahh..hambek!!










LOL!!!

via semerah warna hati

2 comments:

Unknown said...

patot mlm ni mcm telinge aku panas2 sejuk je. rupenye ade owg view blog aku lah.. haha..

luqman eshak said...

hahaha....anas2 sejuk eh telinga kau??wah..pelik ni..boleh buat entry ni..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like