June 29, 2011

Blog Walking Besar-Besaran!!




apasal gua tiba-tiba post gambar bunga ni?gua tak sehat ke?gua ada tertelan frieskies ke pagi tadi?senggama minda sungguh..hhaha..this is not what abut you alls think okay?okay..tadi gua ada baca dekat belog member gua,dia kata ada satu segmen yang MACAM BEST yang gua rasa memang MACAM BEST pun..nama segmen ni "Kamu Blog walkinglah Diantara Kamu Secara Besar-Besaran Sehingga Kamu Puas Menikmatinya Dan Kamu Puas Mendapat Info Yang Kamu tidak Tahu selama ini"DAMN!!panjang yang sungguh wadefak..hahaha..takde lah..yang part tajuk panjang-panjang tu gua kenceng lu orang je..habis semua orang gua bau hancing dah..kehkehkeh..tajuk dia pendek je sebenarnya..macam tajuk entry gua kali ni..okay..sebenarnya,entry gua kali ni memang gua dapat rasakan memang pelik..tapi gua terpaksa layankan..orang kata,ikut hati mati,ikut rasa binasa..jadi gua tulis ikut nafsu..hahaha...kalau lu orang ada yang berminat nak join segmen ni,lu orang boleh kelik di sini dan lu orang boleh tengok tutorial yang mr. zippo akan bagitaw..
kalau gua nak cerita kekuatan belog gua?gua rasa nothing special in this faking page..but lu orang nilai la sendiri..karang gua cakap, luorang cakap gua masuk bakul angkat sendiri..hahaha..ok basicly, beog gua ni merangkumi info-info yang gua sendiri tak tahu dan gua rasa gua nak share dengan lu orang semua..ada juga gua sisipkan pengalaman hidup gua dari gua kecik sampai gua besor tak hingat ni..
okay..good luck to all of you fella and jangan pernah penat nak lawat belog gua yang tak seberapa ni..









gua still rasa yang entry gua kali ni memang pelik la Cik Syue..

2 comments:

ZIPPO MILLER said...

tq sebb Sudi Join.... :)

List Blog Sagmen

luqman eshak said...

welkam mr zippo..gua okay je..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like