June 14, 2011

Dhani Dewa Dan Yahudi

hari ni gua nak cerita sikit pasal penyanyi kumpulan dewa iaitu ahmad dhani..Beliau ni merupakan anak kepada seorang ahli diplomat indonesia iaitu Eddy Abdul Manaf dan juga anak kepada seorang rakyat indonesia berketurunan yahudi bernama Joyce Theresia Pamela Kohler. hari ni gua nak tunjuk dekat lu orang semua macam mana dhani dewa ni cuba menyebarkan propaganda freemason dan yahudi dalam bentuk musik dan media..bagaimana si mamat yahudi ni menghina agama, gua rasa dia ni takde agama laa..dayyum!! video ni lu orang boleh tengok dekat youtube..gua bagi satu video je..dan yang lain lu orang sambung dekat youtube..semua sekali ada 8 episod je..tak banyak pun..ni belum gua masukkan cerita the arrival yang 52 episod semua sekali..lu orang tengok la sendiri dan nilai sendiri adakah si mamat dhani ni sengaja ataupun semuanya adalah kebetulan semata..







dhani dewa dan yahudi bahagian 2


than to karkoon flms for the video..

2 comments:

Unknown said...

die tu yahudi ke??

luqman eshak said...

im not sure..nampak mcm x de agama..tp x taw laa...petanda tu banyak..salah cakap kang takut fitnah lak kan..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like