October 16, 2011

Tak Paham Gua!!

lu orunk pernawh tark tengowk budax-budax sekrunk tulis mesej macam niew?apew bendew fesyen tuwlis mewsej mcam niew?gua nak bacew pown susarh..lu orunk rasew apew motif diorank tulis sampay mcam niew punya tewruk??gua kudunk-kudunk sampay tax paham dan penink nax bacew tulisan yunk macam niew..nampak tomey kew babe??WADEPAK!!rilek-rilek tak boleh ke??~

anyway, masa gua tengah...kalau blog, orang panggil blogwalking kan..kalau video?erm...okay..gua panggil Vlogwalking on youtube..gua sambung..masa gua tengah vlogwalking, gua ada jumpa satu Vlog from saudara Anwar Hadi yang dimana vlog beliau ada kaitan dengan post gua untuk kali ini...ianya berkenaan trend budax-budax budak-budak sekarang tulis mesej..WADEHEL~

lu orang tengok lah sendiri...

1 comment:

Unknown said...

betolla.. comell doe hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like