October 16, 2011

Invention Yang Super Ohsem!!

gua nak tunjuk kat lu orang semua pasal satu invention yang tengah up sekarang ni..benda ni member(apek) gua yang canang dekat gua..gua rasa benda ni macam lame gila..gua rasa siapa yang main benda ni mesti cuak dan takde skill yang cukup power..haha..gua tipu je..benda yang gua maksudkan adalah Kitara-Misa Digital Guitar.. what is it?its an experimental new instrument, similar to an electric guitar in shape, but with an interface designed to easily and intuitively control digital audio.sebenarnya gua nak buat confession..gua rasa...benda ni...tersangat-sangat lah ohsem!!bagi gua..benda ni akan memudahkan cara permainan gitar pada masa akan datang..gua dah cakap dah dengan lu orang semua..teknologi memang bagus dan memalaskan manusia kan!!!ini adalah sedikit interface bagi invention tersebut..gitar eletronik ini dicipta oleh syarikat Misa dari Jepun..









dan sedikit demo bagaimana nak main gitar tersebut..





yang lain, lu orang search dekat youtube ye...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like