October 16, 2011

ARGHHHH!!!!

Its a long time since my last post..lama gila gua dah tak update blog..haha..

Hari ni gua nak bagi satu resepi kat lu orang..resepi ni gua dapat secara tak sengaja tau..okay..cerita dia bermula macam ni..

Satu hari, gua baru balik kelas..tengah penat-penat ni, gua terus attack tudung saji kat dapur..sebenarnya gua dah lama dah usya tudung saji tu..dari atas motor lagi otak gua dah melayang-layang memikirkan asam pedas ikan pari yang ada kat dalam tudung saji tu..

okay..gua sambung..

sampai je kat rumah, gua terus tak ambil masa banyak..gua terus ambil chance..tudung saji biru yng tertutup rapi gua buka..perasaan hampeh yang gila babi punya hampeh tiba-tiba timbul dalam benak hati ini..gua menjerit dalam hati kecil gua ni..

"ARRGHHHHHH!!!!!"

tension nya rasa apabila balik rumah takde makanan bawah tudung saji??yang ada cuma satu pinggan chicken chop dengan satu gelas susu je?! satu plastik roti vanilla dengan satu mangkuk sardin je?!

gua punya bengang..gua terus letupkan plastik roti tu..gua carik sikit roti tu..gua cecah dengan sardin..gua makan..

"....................................."

gua speechless..gua tak taw nak sambung apa lagi..#kbai


+++

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like