December 14, 2010

Guitarist

lu orang kenal tak kat budak ni..??

Go to fullsize image

gua sure la lu orang tak kenal..lain la kalau lu orang memang jenis yang layan youtube 24/7 rite??ok..cerita tegak..budak ni nama dia Sungha Jung..dia adalah salah seorang gitaris profesional termuda yang lahir kat bumi korea..maybe in the world..siapa tahu kan??
Go to fullsize image

gua ingat sekarang umur dia baru je masuk 14 tahun..14 tahun bai..baru form 2 dah main lagi power dari gua.,.shit..tapi dia memang hebat la jep..main tabbing je..gua main kord pon menggigil..hahaha...
Go to fullsize image

yang faktanya dia hanya mengambil masa selama 3 hari sahaja untuk mempelajari sesebuah lagu baru..damn!!cool habis la lu budak..
Go to fullsize image
kisah budak Sungha ni naik kat laman youtube jek..tapi sekarang dia dah femes dah..siap ada website lagi..
http://sunghajung.com/
dan siap dah keluarkan his first album dah yang berjudul "Perfect Blue"..tapi gua tak ambik tahu la pulak kan album dia ni laku ke tak..sebab gua bukan bapak dia pon..lagi satu fakta pasal Sungha, dia dah menang 13 award hanya dekat youtube..gila la lu..ni gua ada selitkan salah satu video dia kat youtube antara best of the best la..layan ok..


untuk video ni sahaja dia dah dapat viewer seramai 12,264,371 view..lagi sekali..gila la lu budak..hahahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like