December 8, 2010

Busking!!

mat..
lu orang pernah pergi busking tak??
tak kira lah kat mana pon kan..
kat area bukit bintang ke..
kat area jonker walk ke..
kat depan toilet sekali pon..
dia punya feel memang "show" la brader..
lagi-lagi kalau ada small crowds ngah tengok..
pehh..
hehe...
gua ada follow satu projek dekat muar..
nama projek ni adalah Samz Wanna Be Busker(SWBB)..
kita orang selalu busking dekat area tanjung..
ni link dia orang..

http://samzwannabebusker.blogspot.com/

music director(MD) dia orang adalah saudara samz atau kacol yang senang cerita gua cakap founder la for this group..
ok..sekarang gua nak cerita tegak!
tujuan group ni ditubuhkan adalah untuk mencipta satu rekod dalam malaysia book of record(MBR)..
dimana rekod ini dicipta atas nama buskers teramai yang pernah main pada satu-satu masa pada satu-satu tempat..
cool rite??
tu yang gua jadi havoc nak join tu..
hahaha..
kat sini lu orang tengok la gambar yang aku selitkan..
bro kacol..
gua curik gambar lu sikit ok..
LOL!!


lu orang nampak tak tu siapa??




founder of the group(yang pakai snow cap tu)









nie ha some pic yang gua boleh share dengan lu orang semua..
kalau lu orang ada yang berminat nak join program ni..
boleh tinggalkan komen..
sila-sila...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like