December 9, 2010

Drummer Gila Gempak

hari tu gua ada post pasal satu mamat main drum cover lagu Baby by Justin Bieber tu kan..
gua cerita pasal brader bernama Ricky Ficarelli..
awesome rite??
ni gua ada nak share lagi satu video pasal dia..
gua tengok video ni dua-tiga kali pon memang tak puas..
gua pon enjoy sama lah dengan dia..
lu memang cool la brader..
haha
tapi kali ni dia bawak drum cover for lagu You belong with me pula by Taylor Swift..
sebenarnya kalau lu orang buka dekat youtube memang banyak lu orang akan jumpa pasal brader ni buat drum cover..
macam-macam lagu dia dah cover dah..
kalau dekat youtube,
drummer-drummer seperti RickyFicarellideedlebagMachineGunSmith and gould810 nie memang dah famous la dekat youtube...
ni haa video nya..
enjoy...=D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like