February 26, 2011

Perubahan

Dah lama gua tak update blog ni..hari ini gua nak jadik something yang different..tak nak lagi bahasakan diri sebagai "gua"....mulai hari ini,,admin blog ini akan menggunakan perkataan "aku" untuk membahasakan dirinya..hahaha...ok lah...start..aku dah malas sebenarnya nak update blog cerita pasal benda-benda yang tak penting..cerita pasal artis itu lah..cerita pasal artwork ini lah...letih faham tak??aku nak start tilis blog pasal pilihanraya Dun Merlimau pulak..pastu baru aku cerita pasal benda-benda lain..hahaha...baru orang kampung tahu...betapa hebatnya aku...diaorang ingat aku bodoh-bodoh je pegi balik kelas hari-hari tanpa ambik tahu hal isu semasa??apa guna aku lepak warung Pak Jabit tiap-tiap petang pekena ABC kosong??hahahah..anyway,,


hahahah....ini dia....ada mari??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like