February 26, 2011

Masa Lapang

Aku dah duduk kat rumah sewa ni stating dari awal sem ni lagi...bagi aku la,,condition rumah sewa ni memang tip top laa,,tak tau la pulak kan kalau orang lain yang duduk..bagi aku selesa je..masa aku masuk rumah ni dulu,,budak-budak cuma bagi satu bijik radio je..itu pun dengar macam shitbrix bak kata saudara anwar,membe aku..dengar pon macam tak dengar...nak kena pomen sendirik baru nak okay..apa lah..haha...lepas tu,,tuan rumah ada tinggalkan sebijik peti ais kaler hijau..entah apa brand ntah...itu pon shitbrix jugak bak kata saudara anwar,membe aku lagi...ada ke tuan rumah bagi kita orang peti ais rosak??asal pukul 3 pagi je mesti peti ais ti tertutup sendiri switch dia...aku mati-mati dah ingat ada hantu kak limah kat rumah aku ni..hahaha....last-last,tak guna pun peti ais tu..baik gua barai-barai bawak pergi recycle..paling-paling dapat la RM 60..lepas makan 5 hari..tapi aku memang respect la kat tuan rumah ni...salute you pakcik..pasal apa??pasal pantang kitaorang report je..mika dia dah terpacak kat depan rumah ni..lu orang pikir la..kepala rumah gua telefon dia cakap tandas sumbat,,petang dia datang bawak kaum..Indah Water kasi sedut itu shit..hahaha...sungguh pantas,cekap dan efisyen..tapi ada satu benda gua tak puas hati..apasal bilik aku punya syiling ada bocor??peh...bikin panas je bak kata cikgu kompang aku,Encik Khalid..seronok tengok dia main kompang...layan dia macam stim ganja..hahaha...tapi,,sedikit demi sedikit aku dengan budak-budak rumah upgrade rumah ni..sorang datang bawak tv,,sorang datang bawak kereta,,aku dengan dak mamat sebok dok rembat bendera pas..ye lah..tengah musim ni..orang berkempen aku pon sebok nak berkempen jugak...LOL!


haa!!rembat ea??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like