July 1, 2011

Wardrobe Yang..Yang..Coolll!!!

pernah tak lu orang dulu masa kecik-kecik, lipat baju sendiri, letak baju sendiri dalam almari..gua dulu masa kecik-kecik semua kerja pasal diri gua ni mama gua yang buat..gua rasa, bab makan pun dia yang suruh..kalau tak, tak taw la macam mana..thanks mother..then,gua search-search la pasal kids dalam internet and gua ada jumpa satu wardrobe which designya sangat coooollllll!!!!!first time gua tengok benda ni..gua cakap dekat mama gua.."mother, look at this design..cool rite?kenapa dulu u tak belikan i wardrobe yang cool macam ni mother?"..lepas tu mak gua cakap.."luqie..that time u tu kecik lagi taw..and mama rasa design ni pun belum wujud lagi taw..and FYI,mama rasa tak guna mama belikan u wardrobe ni taw because semua benda pun mama yang nak buatkan.."..gua terdiam kejap..lepas tu, gua pasang azam..bila gua dah ada anak nanti, i wanna find such wardrobe..biar dia belajar kemaskan baju dia sendiri..jangan jadi macam papa dia..LOL~














via Yanko Design

1 comment:

Unknown said...

haha comell gila! x yah lipat ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like