May 20, 2011

Apahal??

hari ni gua rasa dah macam ape dah..gua ingat gua boleh running pergi bank islam ngan meksis senter jap..peh..tapi..hampeh..buat penat jek gua pecut motor bapak gua tu.. siap memerap lagi..budak bawak myvi kat sebelah pon dah pandang gua macam apa dah..gua himpit dia ketepi,,gua tak banyak cerita,,gua terus pow dia duit..macam budak punk kat muor dulu siak..masa scene punk dengan skin head tengah naik..tak habis-habis bergaduh..nak turun bando pun dedor..ok..yang part gua pow budak myvi tu gua tipu je..tapi, gua pandang benda ni dari side positive sebab apa gua tak sempat nak pergi tempat tu....mungkin ade something tersirat dari ape yg berlaku..sambil-sambil tu,gua layan lagu nih masa atas moto tadi..lak!!siap sempat dengor mp3 ek..hahaha...




bila ingat balik video klip nih..gau tegelak sorang-sorang atas moto..budak nek myvi tu tengok gua lagi len macam..gua brek terus terajang side mirror belah kiri kereta dia..sebok tak memasal..amek kau...ok..part ni gua tipu lagi..tapi,teruk kan trend rock dulu-dulu..macam amoi ape dah..hahaha...sluor pendek abes brader...tapi lagu ni memang sentap hati gua..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Like